Una visita surrealitsta

Aquesta setmana, els més petitons de l’escola hem anat al Museu Dalí de Figueres. Ens ha encantat descobrir qui fou el nostre veí més universal i conegut arreu del món. El museu Dalí paga la pena i cada sala i cada explicació amaguen un munt de petits tresors que ens apropen a un pintor realment genuí. Després hem completat la visita donant un volt per la ciutat natal on hi ha tot de símbols i raconets escampats on ell va inspirar-se, jugar i viure durant la seva infantesa i joventut. Nosaltres que el tenim a prop l’hem d’aprofitar!