Audició per Sta. Cecília

El dia 22 de novembre celebrem Sta. Cecília, la patrona de la música i els músics. A la nostra escola sempre comptem amb alumnes que toquen instrument i res millor que posar-los en valor tot muntat una petita audició en què mostren les seves habilitats instrumentals i musicals a la resta de companys/es.

Enguany també hem comptat amb la participació d’en Martí i en Quirze Puigdevall, exalumnes de l’escola i que toquen de meravella el trombó i el violí des de fa anys. És emocionant i molt bonic poder escoltar algunes peces musicals interpretades per aquests joves artistes que amb la seva constància i esforç toquen el piano, el violí, la bateria, el tambor, el contrabaix, la flauta travessera o la guitarra.

Finalment, algunes de les mestres han fet sonar alguns acords amb el piano, la trompeta i l’acordió!! Una tarda musical excel·lent!