Tastets de tardor!

Enguany hem recuperat una de les activitats que fa temps havia tingut molt d’èxit. Pel temps de la castanyada hem organitzat una degustació de menjars i plats cuinats amb fruits i fruites de tardor per tal que tots/es els/les alumnes puguin tastar nous plats i postres, com ara: crema de carbassa, moniato al forn, galetes d’avellana i carbassa, pastís de carrota, pa de panses i nous, salsa de ceps, codonyat, pastís de poma, xips de moniato, donuts de garrofa,… Cadascú equipat amb el seu plat, ha pogut triar el que li ha vingut de gust. D’aquesta manera descobrim nous ingredients, sabors i menjars lligats a aquesta època de l’any. Boníssim tot plegat!