Han segrestat a la castanyera!!!

Ei, avui, coincidint amb la festa de la castanyera, els/les alumnes de Cicle Inicial hem hagut de demostrar com en sabem de la castanyada per tal de poder rescatar a la castanyera. Resulta que unes bruixes malvades l’han retingut perquè no poguéssim celebrar la nostra festa. Sortosament hem descobert els quatre nombres que permetien obrir el cadenat !!

Quina emoció i quins nervis a l’hora de resoldre les proves! Finalment l’hem trobada enfilada dalt d’una de les moreres del pati.

Gràcies pel recurs @maestra_alohaleta. Ens ha anat genial!!