La pressió atmosfèrica

Sovint hi ha conceptes que són abstractes per a nosaltres o ens costen d’entendre. Als tallers intercicles intentem manipular, teatralitzar i visionar d’una manera lúdica algunes característiques dels principals fenòmens meteorològics que ens envolten. Durant la sessió dedicada a la pressió atmosfèrica hem vist com l’aire calent i el fred són dos factors clau que determinen les altes i baixes pressions.

Per veure les fotografies de l’activitat a primer clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure les fotografies de l’activitat a P5 clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.