Repte 4 del projecte antiviral

Bona tarda alumnes del Far, després d’una setmana d’entrenament físic, aquesta setmana torna a tocar un repte musical. La proposta d’aquesta setmana va relacionada amb el ball.

A l’escola, aquestes alçades del curs ja estaríem preparant el FESTIVAL DE FI DE CURS. Així que ens imaginarem que cadascú practica el festival des de casa seva.

Heu de clicar al títol de sota (REPTE 4) i allà visualitzar la proposta del vostre cicle. Esperem els vostres vídeos ballant.

REPTE 4

Durant aquesta setmana els científics del projecte antiviral heu notat que cada vegada es poden fer més activitats a l’exterior i heu perdut un xic la concentració en la investigació. Us animem a seguir desenvolupant els reptes per tal d’aconseguir eliminar la Covid19. 

S’ha de dir, però, que els que us heu mantingut actius heu fet una feina excel·lent. Enhorabona nois i noies!!! Els jocs d’entrenament que heu presentat per superar els reptes són creatius, dinàmics i amb unes normes d’ús ben pensades. Heu creat jocs amb cartes de la baralla espanyola, amb cartes de l’Uno, heu fet jocs de memory, ruletes, taulells i fins hi tot heu aprofitat el Twister.  La creativitat no té límit per als nostres investigadors!!! Hem sumat un total de 22 punts al projecte i per fi rebreu el primer premi. Cada investigador que hagi realitzat un mínim de dos reptes rebrà una insignia personalitzada per correu electrònic. Aquesta insignia us certifica com a investigador de primer nivell. Felicitats a tots i totes! 

Aquesta setmana el premi a la creativitat i originalitat se l’emporta la Lia Arnall pel seu joc d’atzar amb el cargol com a peça clau de cada partida. En aquest joc és el cargol l’encarregat de triar quin exercici d’entrenament caldrà fer.

1 comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>