Llançar i rebre la pilota, pràctica motriu essencial a cicle inicial

Durant aquest tercer trimestre l’alumnat d’I5, primer i segon han estat practicant els llançaments i les recepcions. Aquestes dues habilitats motrius són els fonaments de molts esports i a diferencia d’altres habilitats com caminar, saltar i córrer cal treballar-les amb regularitat per assolir un patró motriu madur. A les sessions d’educació física i de psicomotricitat les hem treballat tant de forma analítica amb activitats més dirigides com en formes jugades. també hem utilitzat diversitat de pilotes amb mides i formes diferents.

Aquí teniu un recull en imatges del nostre treball.

Per veure les fotografies de l’activitat a I5 clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure les fotografies de l’activitat a primer clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure les fotografies de l’activitat a segon clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.