L’encesa dels Il·luminats a Juià

Aquest passat divendres va tenir lloc l’encesa dels Il·luminats de la població de Juià. Resulta que una de les mestres de l’escola és d’allà i va fer un muntatge molt bonic al llarg del còrrec que travessa la població. A l’escola de seguida vàrem veure l’oportunitat de poder col·laborar amb els nostres alumnes per tal de fer la nostra aportació en algun dels muntatges presentats. Finalment els alumnes de Cicle Inicial varen fer unes boniques flors de paper de colors que varen ornamentar part de l’arbre dels records ubicat davant de l’església. Mireu que bonic que va quedar!

Gràcies per deixar-nos participar!!