Estructures morfosintàctiques

A cursos més avançats de la primària es treballen continguts de certa dificultat. Per tal d’interioritzar-los a quart de primària es complementa el treball més sistemàtic de la llengua amb estacions de material manipulatiu.

Aquesta setmana hem iniciat diferents tasques per treballar el subjecte i el predicat, l’ordre dels elements d’una oració, l’inici i l’acabament de dites o refranys catalans i la identificació dels nuclis principals de l’oració.

Per fer-ho s’ha proposat una variant de l’Speed Cups, un joc amb la ruleta de l’aula i flashcards d’oracions. Amb jocs com aquests és molt més fàcil assimilar i sobretot veure la funcionalitat de conceptes que en un llibre semblen poc pràctics i massa abstractes.

 

Per veure les fotografies de l’activitat clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>