St Silvestre de Valleta

Ahir vàrem anar d’excursió a St. Silvestre de Valleta, una ermita romànica del segle X situada enmig d’un paratge feréstec i entre la serra de l’Albera i la de Rodes, dins del municipi de Llançà. Cada any, quan encetem el curs, tots els alumnes de l’escola fem una sortida a l’entorn més proper per tal de descobrir nous llocs de la comarca. Aquesta vegada, com que s’havia de caminar un bon tros, vàrem decidir anar-hi només els alumnes de primària, mentre que els més petits de l’escola varen visitar la llotja, el port, les barques de pesca, la muntanyeta del Castellar i la platja de LLançà. Mar i muntanya, dues opcions ben triades!

Aquí teniu unes imatges ben representatives del que va ser la sortida a St Silvestre!