Informacions eines digitals de centre

Ahir va tenir lloc a la sala municipal la reunió informativa de les eines digitals del centre. Les mestres de la comissió digital varen explicar a la famílies presents el funcionament de l’espai educatiu al núvol Workspace de què disposa el centre i que serveix entre molts altres aspectes per regular la comunicació família escola, per facilitar l’accés de les famílies a les fotografies d’activitats que realitzen els seus fills o filles a l’escola i per facilitar l’assoliment de la competència digital de l’alumnat del centre. També es va explicar com està organitzat aquest espai web i quina informació hi podeu trobar. Un altre dels aspectes que es va desenvolupar durant la reunió va ser el desplegament del Pla d’Educació Digital de Catalunya del qual depenen els dispositius que s’han entregat a l’alumnat de 6è. Properament es preveu que es pugui fer l’entrega dels equips de 5è i que l’escola rebi altre material digital emmarcat dins del desplegament d’aquest pla d’educació.

Per a totes aquelles famílies que no vàreu poder assistir i que esteu interessades en aquesta informació us deixem un enllaç a la presentació que vàrem utilitzar i un altre enllaç a l’apartat de vídeotutorials on trobareu molta de la informació que ahir vàrem donar.

Workspace i equips de centre

Vídeotutorials

Volem agrair especialment l’assistència de les famílies presents a la sessió.