La música fa girar el món

Aquest divendres vàrem celebrar el Festival de Fi de Curs sota el títol La Música fa girar el Món. I mai més ben dit, tots els alumnes de l’escola es varen convertir per una bona estona en verdaders ballarins i ens varen interpretar els balls populars d’arreu del món. Sense moure’ns de la cadira vàrem viatjar a la Xina, a Tailandia, a Rússia, …per acabar a casa nostra. Un verdader poupurri de cançons tradicionals que varen deleitar al nombrós públic que ens va acompanyar. Després vàrem acomiadar als quatre alumnes que enguany deixen l’escola per passar a l’institut: en Jan, en Miguel, l’Emma i l’Ízan. Els desitgem tota la sort del món, que segur que la tenen. Fins sempre!

Aquesta vegada, hem hagut de separar les fotos per blocs, perquè n’hi ha un munt. Podeu buscar el vostre grup i així les tindreu totes per classes i actuacions. També hi ha les fotos de l’entrega d’orles de sisè.

Els ballarins de P4 i P5

Els ballarins de P3

Els ballarins de quart

Els ballarins de primer