Entrevistes de 4T

L’entrevista és un text periodístic que relata la conversa entre un/a periodista i una persona d’interès públic. Normalment es tracta d’un diàleg extens i aprofundit; sovint s’acompanya d’un reportatge fotogràfic. És un gènere, fonamentalment, de tipus oral, però els mitjans escrits l’han adaptat i l’utilitzen amb freqüència.

A quart hem escollit quina seria la persona d’interès que ens agradaria poder conèixer més a fons, mitjançant aquesta tipologia textual. Per parelles hem preparat les qüestions que li realitzaríem. I un cop treballades i corregides, les hem gravat amb unes respostes simulades.

Qualsevol text que escrivim a l’aula guanya significació quan en comprovem la funcionalitat, per tant és molt profitós fer activitats com aquesta.

A continuació podeu escoltar el resultat final: