Comiats i benvingudes

Aprofitant el festival de fi de curs d’enguany, des de l’escola vàrem agrair públicament la tasca feta pel regidor d’educació sortint, en Joan Jofre i la Dolores Morillo, la nostra dona de la neteja durant més de vint-i-dos anys. També vàrem acomiadar a quatre de les integrants de la junta de l’AMPA que ens han acompanyat els darrers anys: la Pili, la Lourdes, la Nieves i, la seva presidenta, la Natàlia.

Moltes gràcies a tots ells per l’esforç i la dedicació durant tants anys cap a l’escola! Us trobarem a faltar.

I tot seguit, vàrem donar la benvinguda a bona part dels membres que s’estrenen en la nova junta de l’AMPA i als que segueixen un tram més amb nosaltres: la Doris, la Carme, La Núria, l’Anna B., la Nuri, l’Anna F., l’Alícia i la Maite. Molta sort i encerts en aquesta nova etapa!