La Catifa de Corpus a l’escola

Avui és Corpus Christi, una tradició que, poc a poc, va desapareixent del nostre entorn. Abans, la mainada i la gent engalanava carrers i places amb flors de temporada durant aquesta jornada. Algunes de les festes de Corpus que s’han mantingut fins a l’actualitat són: la Patum de Berga, la festa de Corpus de Solsona, les enramades d’Arbúcies i d’Enramades de Sallent, les catifes de flors de Sitges i la Garriga, i la tradició de l’ou com balla a diverses poblacions, com Barcelona o Tarragona.

Nosaltres hem volgut recordar-ho amb aquesta catifa de flors que dóna la benvinguda a l’escola.

image-2017-06-15