La bicicletada

Aquest divendres ha estat molt especial, els més grans de l’escola hem disfrutat d’una excursió que esperem amb moltes ganes i entusiasme tot el curs, la bicicletada de l’escola!

El dia s’ha aixecat un pèl trist però ens ha anat molt i molt bé pel nostre recorregut ja que hem disfrutat d’una jornada sense pluja ni calor.

Hem iniciat el nostre itinerari a l’escola, des d’on ens hem dirigit a Vila-sacra. Llavors, ens hem arribat a Vilanova de la Muga on hem fet una parada per esmorzar i agafar forces. Amb la panxa plena, hem continuat la ruta fins a la Granja Sués. Allà hem disfrutat d’una explicació del funcionament de la granja i hem tastat els productes làctics que fabriquen, cadascú ha pogut triar el seu iogurt preferit per menjar-se’l! Acabada la visita hem retornat a l’escola.

Hem acabat molt cansats però ha valgut molt la pena! Ja que ha estat un recorregut d’uns 14 km on hem disfrutat del paisatge, hem fet exercici físic i hem gaudit molt. Felicitats ciclistes!

bici