La festa de final de curs

Com cada any, a final de curs, celebrem el festival de fi de curs amb la festa de graduació dels alumnes de sisè. Enguany, el tema central han estat les cançons de l’estiu amb activitats d’acroesport i balls dels més grans. Tots plegats, petits i grans, han fet d’artistes per uns moments i han deleitat al públic amb coreografies treballades i enginyoses posades en escena per  acomiadar el curs. Al finalitzar l’acte, s’ha passat un documental-resum dels nou anys dels alumnes de sisè. Enguany, ens deixen l’Ainhoa, l’Adrià, l’Adrián, en Joel, la Laia S., la Laia J., l’Emma, l’Oriol, en  Nil i la Júlia. Molta sort a tots ells! Els trobarem a faltar. L’Ampa ha tancat la jornada amb un píc-nic de les famílies i amb l’actuació del mag Fèlix Brunet.

Una festa molt emotiva i bonica.

DSCF0325.RAF