Forns solars a CM i CS

Dimecres i dijous els alumnes més grans de l’escola, CM i CS, vam realitzar tallers d’Educació Ambiental relacionats amb l’energia solar. Amb aquests vam conèixer els beneficis de les energies renovables i els vam posar en pràctica.

Vam iniciar la jornada amb una explicació acurada del que es necessita per cuinar amb només l’energia del Sol. Tot seguit, per grups, vam fabricar un forn solar amb què vam realitzar un experiment. La sessió va acabar amb la degustació d’uns ous i unes salsitxes cuites amb l’energia solar.

Ens va sorprendre molt gratament el resultat i ens ho vam passar d’allò més bé, va ser una experiència enriquidora i a la vegada molt divertida!

forn solar CS

forn solar CM