I am…

Per tal de practicar la destresa oral en llengua anglesa, l’alumnat de primer, va fer una presentació oral mitjançant l’aplicació Flipgrid. Aquesta aplicació educativa, permet gravar vídeos de durada variable i amb moltes possibilitats creatives (canvi de fons, ús d’emoticones, ús de pissarra digital per escriure anotacions…). El més important és que ens ajuda a millorar la competència comunicativa de l’alumnat de manera lúdica i molt motivadora.

A les famílies de l’alumnat de 1r us hem compartit, al vostre compte d’escola, el vídeo del vostre fill/a.