Estacions d’habilitats motrius a psicomotricitat

Una de les estratègies que utilitzem les mestres psicomotricistes per optimitzar el temps de pràctica motriu de les sessions d’aula és el treball per estacions. A l’inici de la sessió s’expliquen les diverses estacions i llavors, organitzats en petits grups, l’alumnat va passant per tots els espais de treball fent una àmplia varietat d’accions motrius i millorant l’execució de les diverses habilitats motrius treballades. En concret, durant aquesta sessió els alumnes de P4 i P5 treballaven el llançament, el xut i el control de la pilota amb la raqueta.