El Palau de la Música i la fàbrica Cacaolat

Dilluns l’alumnat de cicle mitjà i superior va gaudir d’una jornada molt completa.

Al matí van veure l’espectacle “Flamenkat” al Palau de la Música Catalana. Un concert de gran contrast visual i sonor que trenca estereotips amb una gran varietat instrumental. Van escoltar fragments de temes molt caraterístics de la història del flamenc com “La leyenda del tiempo” o “Entre dos aguas” . Finalitzada l’obra es van dirigir fins al Mercat de Santa Caterina on, després d’un mos, van caminar fins la Catedral de Barcelona per veure aquesta representativa façana de la ciutat comtal.

A la tarda van fer una visita guiada a la fàbrica Cacaolat. En aquesta, a part d’una detallada explicació de com s’elabora aquest producte tan antic, van poder contemplar de primera mà el procés de mecanització que s’utilitza per realitzar aquesta beguda. I van acabar amb un tast i un obsequi.