El joc com a motor d’aprenentatge

El joc permet aprendre de forma natural i lúdica, dóna a l’alumnat la possibilitat de descobrir, experimentar i resoldre problemes amb molta motivació. I qualsevol aprenentatge que es faci amb motivació és el triple de significatiu per l’aprenent.

Per aquest motiu, avui la classe dels bolets a l’àrea de llengua catalana s’han repassat i treballat nous continguts amb estacions de jocs gramaticals i ortogràfics.

Per realitzar-les ens hem organitzat per grups. I cada grup realitzava una activitat diferent. N’hi havien tres, una en què es formaven oracions amb diferents articles, una altra en què s’havien de relacionar noms comuns i propis amb el seu article i la darrere en què s’havien d’identificar les paraules que s’apostrofaven.

Cada grup ha treballat de manera cooperativa i ha hagut de prendre decisions per organitzar-se i treballar en equip. I a la vegada s’ha donat matèria del currículum d’una manera ben entretinguda.

Per veure les fotografies de l’activitat clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família. 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>