Easter egg hunt a Educació Infantil

Com cada any, els més petits de l’escola, hem participat d’una tradició típica del països de parla anglesa que es duu a terme per Pasqua, la cacera d’ous de xocolata. Primer la mestra ens ha explicat un conte, adaptat al nivell de cada grup/classe, on els protagonistes busquen ous de xocolata o han d’aconseguir trobar al conillet de Pasqua. Després hem sortit al pati i hem fet una cacera d’ous, quan hem tornat a l’aula hem tingut una sorpresa, i és que el conillet ens havia deixat un cistell ple d’ous de xocolata. Ens ho hem passat molt bé!

Per veure les fotografies de l’activitat clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.