La Jornada Esportiva

Enguany, la Jornada Esportiva de l’escola ha coincidit amb el final de trimestre. Quin bon dia que hem tingut!! Els més petits hem començat amb la bicicletada a la pista i al camp de futbol per aprendre les senyals de trànsit. Hem muntat un circuit ben animat i a punt per desafiar qualsevol vianant despistat! Els més grans però, han fet una bicicletada com cal i han anat a fer quilòmetres de cursa en plena natura.

A continuació hem participat a la Fira de Jocs amb tot d’estacions rotatives: el circuit, robar cues, curses de sacs, el gat i el ratolí, mareja rajoles,…, cadascú al seu nivell.

A la tarda, hem muntat dues curses d’orientació segons el grau de dificultat i edat. Que bé ens ho hem passat buscant les vuit fixes repartides per la zona esportiva i la pista-parc guinat-nos només amb el plànol!!

D’aquesta manera hem acomiadat el trimestre i hem iniciat les merescudes vacances de Setmana Santa.