MICRORELATS A 6B

Els alumnes de 6b a l’hora de tallers de creació hem estat elaborant microrelats. Aquí en teniu uns quants:

LA CONFUSIÓ.

L’altre dia vaig preguntar a la meva germana com es deia nas en anglès. Ella va contestar “no ho sé”.

RELAT PER TONTOS.

Un dissabte al matí un nen va caure i el seu pare li va dir. Estàs bé? I el nen contestà: no. Per què? digué el pare. Perquè he caigut.

EL MEU PARE I L’AIGUA.

El meu pare i jo estàvem a la piscina. Em va preguntar si li podia portar aigua. Li vaig dir que no, ja érem a l’aigua.

LA TANCA

Un noi baixet volia saltar una tanca. Com que no podia, va passar per sota.

ALS NÚVOLS

El mestre diu: no dormis a classe !!! L’alumne diu: no dormo, tanco els ulls i ronco.

DISC RATLLAT

Hi havia una vegada, hi havia una vegada, hi havia una vegada, hi havia una vegada…

LA MÒMIA

Una mòmia va al wc. No hi ha paper. Troba un tros de paper. L’estira. Desenvolica. Va desaparèixer.