UN NOU CURS, UNA NOVA AVENTURA

Hem començat un nou curs a l’escola Dolors Martí i Badia, tot i els canvis, les incerteses, els protocols a seguir… tota la comunitat educativa l’hem començat amb noves IL·LUSIONS, REPTES i DESITJOS. A més, estem d’aniversari, la nostra escola celebra 10 anys! Al llarg del curs, de ben segur, que trobarem la manera de celebrar-ho!

Informacions importants inici de curs

DECLARACIÓ RESPONSABLE INFANTIL

DECLARACIÓ RESPONSABLE PRIMÀRIA

MENÚ SETEMBRE 2020

Pla d’obertura curs 2020-2021

✅Per qualsevol dubte en podeu fer arribar la consulta per correu electrònic a8064866@xtec.cat.

✅Per contactar amb  l’AFA (associació de famílies d’alumnes) ho podreu fer per correu electrònic a info@afadolorsmarti.cat  o bé per Whatsapp al 693725907.

✅ Contactar amb menjador per  correu electrònic menjadordolorsmarti01@gmail.com o bé per telèfon 608748264.

UN FINAL DE CURS MOLT ESPECIAL

Hem arribat al final d’un curs ben estrany, peculiar, diferent,… un final de curs que mai haguessim imaginat, però de ben segur serà un any que recordarem per sempre. És per això que TOTS i TOTES els que formem part de l’escola (equip directiu, PAS, mestres, estudiants en pràctiques, monitors/es d’extraescolars, monitors/es de menjador i personal de neteja) us volem fer arribar aquest vídeo de comiat, tot desitjant que al setembre ens poguem retrobar i engegar un nou i millor curs.

També us deixem unes imatges de record de les videoconferències del darrer dia de curs.

Que tingueu un estiu fantàstic, ple d’aventures meravelloses i moments genials per recordar!