ROBEEBÒTICA-ABELLES ROBOT-

Ja tornem a tenir amb nosaltres les bee-bots, les abelletes robotetes que tant ens agraden! Ha estat molt fàcil treballar amb elles perquè ja les coneixem de l’any passat i ens agrada molt aprendre a programar-les perquè vagin allà on els hi diem…i entre tant, hem de comptar quantes caselles volem que avancin, com hauran de girar i, sobretot, ajudar-les a oblidar les ordres que els hi havíem donat abans. Són molt gracioses i les hem de cuidar molt bé perquè són molt fràgils.

PADRINS DE LECTURA

Els alumnes de 1r A i 5è C hem iniciat l’activitat Padrins de lectura.

Els nens i nenes grans que “apadrinen” a nens més petits, es preparen les lectures, busquen estratègies de lectura per captar la seva atenció, perquè entenguin bé el llibre i a més, es preparen jocs amb paraules pel final de la lectura. Cal deixar clar que els padrins i padrines no ensenyen a llegir, sinó que motiven i serveixen com a models de lectura als nens i nenes que estan en el procés d’aprenentatge de la lectura.

Ha estat una activitat molt engrescadora. Hem pogut gaudir d’una bona estona tot compartint aventures i històries màgiques!

Bibliopati

A la biblioteca de l’escola tot funciona amb normalitat. Ja duem una setmana de préstecs a les estones d’esbarjo i hem renovat els bibliopatis, aquells espais on els nostres alumnes gaudeixen de llibres, revistes, còmics,…amb el relax i la tranquil·litat on l’únic sostre són els núvols.

S’ho passen d’allò més bé…ho voleu veure?

Resultat d'imatges de bibliopati

Qui és Marshmello?

Aquest curs els noms de les aules a cicle superior són personatges cèlebres de diferents àmbits culturals i científics.

Enguany, 6è A havia d’escollir el nom d’un/a músic cèlebre, i poc esperàvem els mestres que sortís el nom de: Marshmello.

Marshmello és un músic d’edat e identitat desconeguts que li agrada fer concerts tot vestit de núvol de llaminadura (Marshmello en anglès).

Aquest/a músic ha col·laborat amb molts/es cantants d’actualitat com Selena Gómez o Bastille.

A través d’un projecte cooperatiu hem investigat la seva vida, obra i hem intentat descobrir-ne la identitat.

Som la classe de Marshmello.