Internivells de pasqua

Avui dia 11 d’abril, hem realitzat els nostres tradicionals tallers internivells. Barreja de nens i nenes de P3 fins a 6è. Activitats divertides com circuits, punteria, jocs cooperatius, elaboració d’un mural, pintar cares, acrosport… Qualsevol excusa és bona per tal de desitjar-nos unes bones vacances.

ANEM AL BOSC

Aquest matí els més menuts de l’escola hem anat al bosc, en aquesta ocasió a buscar ous de pasqua. En parelles i ben contents hem anat a peu fins el bosc Puigcornet, hem baixat per la rampa del parc de Vallbona tota una aventura superada amb bona nota. Ha fet una matí meravellós; plegats hem pogut gaudir d’una jornada en plena natura i ben aprop de l’escola.

LA SALUT NO VOL SOROLL

Els alumnes de 6è ens hem repartit en grups per explicar a totes les classes de P3 a 5è el taller que vam fer sobre el so i el soroll des de l’àrea de música.

Amb consciència d’Escola Verda han remarcat que el soroll també és un tipus de contaminació anomenada acústica. Ens han recordat que sense cridar també ens podem entendre i que si el Soroll és cosa de tots, el Silenci també.