Sessió artística a l’escola d’art Gaspar Camps

Ahir, els nens i nenes de segon van anar a l’escola d’Art Gaspar Camps d’Igualada a fer una activitat artística relacionada amb els pintors que vam treballar a la classe durant el primer trimestre.

Els i les alumnes de 2n A van escoltar una explicació que girava al voltant de la tècnica i els colors que feia servir en Van Gogh i seguidament van pintar un làmina amb pintures. Uns alumnes van voler reproduir, tot donant-li un toc personal, un quadre d’ell i d’altres un paisatge que estava relacionat amb la temàtica que a ell li agradava pintar. Van ser uns grans artistes perquè els resultats van ser espectaculars.

Els i  les alumnes de 2n B van fer activitats relacionades amb els invents que Leonardo da Vinci va fer durant tota la seva vida. Els van dibuixar obtenint resultats sorprenents.

La resta del dia la vàrem passar al Parc Central i al Parc de les Comes jugant tot gaudint d’una estona de convivència en un entorn diferent en el que estan acostumats a relacionar-se.

Tot plegat va ser una experiència molt enriquidora.