LA FLAUTISTA DE LES ÀLIGUES

Divendres passat vam tenir una visita especial: la Mariona, mare de l’ Ovidi i mestra de música de l’ escola que ens va venir a ensenyar la seva flauta de plata -tota ella ben lluent- i ens la portava perquè sap que cada dia comencem escoltant i fent ballar el nostre titella- àguila! La Mariona, que en sap molt del seu instrument, ens va ensenyar com el cuida i el prepara perquè soni molt bé,i ens va parlar de la música que fa ballar l’ àliga de la ciutat, i que va crear una compositora que hi viu a Igualada…la Concepció Ramió….i DIUMENGE! -això ens va fer riure  una mica-  Com que ens va explicar que la flauta té la seva família, els de vent, vam voler comprovar si sonava sense bufar, només amb el vent geladet de la matinada i no, no sonava pas!….però que bé que s’ hi estava tots arraulidets a la caseta del pati escoltant la seva melodia! Talment semblava això….la flautista de les àligues!