FESTA D’AVIS I ÀVIES (P5)

ELS INFANTS DE P5 VAM CONVIDAR ALS NOSTRES AVIS I ÀVIES A L’ESCOLA.

VA SER UNA FESTA MOLT BONICA, ALGUNES ÀVIES VAN PARTICIPAR EXPLICANT CONTES I ENSENYANT-NOS UNA CANÇÓ I NOSALTRES VAM CANTAR “QUALSEVOL NIT POT SORTIR EL SOL” ACOMPANYATS PELS PARES MÚSICS DE LA CLASSE. DESPRÉS VAM COMPARTIR UN BERENAR.

MOLTES GRÀCIES PER HAVER VINGUT AVIS I ÀVIES!!!

1. Mª Dolors Durall

Va ser una festa molt maca i emotiva. Els nens estaven molt motivats pel fet de que vinguessin els Avis m’ho va fer entendre el meu net l’Oriol que es va posar a plorar perquè pensava que no havia anat cap dels seus avis a veure’l. És molt entrenyable poder copsar el sentiment tant fort d’un nen. D’avegades no ens adonem de lo important què són per a ells aquests petits moment.
    MOLT BÉ. FELICITATS A TOTA L’ESCOLA I FAMILIES