“Ningú es massa petit per canviar el món”

Setmana per conscienciar sobre el canvi climàtic.
Hem parlat a les classes sobre aquest tema i hem intentat buscar solucions.
És una emergència!!!
Els nens i nens de 4t ens conviden a afegir-nos a les protestes que es faran arreu el divendres 27 de setembre.
Ens proposen:

• Llegeix més»

Retrobament

Dijous, els nens i nenes de sisè, ens van preparar unes frases molt boniques per donar-nos la benvinguda a tots i totes.
Les van amagar i ens van donar unes pistes per descobrir-les.
Les podeu llegir al porxo de l’escola.
També ens van presentar els companys, companyes i… Llegeix més»

Preparem el curs

Després de les vacances tornem a començar un nou curs, 2019-2010. L’estem preparant amb molta il·lusió.
Us fem arribar el nom dels tutors i tutores de cada grup.
Tutories.

Bon estiu!!!!

BON ESTIU!!!

US ESPEREM EL 12 DE SETEMBRE!

Cloenda Escoles+Sostenibles

Volem compartir amb vosaltres la carta que ens han enviat des de l’organització Escoles + Sostenibles.
Delegats i delegades verds; Gràcies!
Benvolguts i benvolgudes;
Volíem donar-vos les gràcies per participar a l’Acte de Cloenda de primària del passat dia 6 de juny als Jardins de Joan Brossa. Moltes gràcies per… Llegeix més»

Comiat de 6è

L’últim dia de curs ens vam acomiadar dels nens i nenes de 6è que marxen de l’escola i comencen la nova etapa a l’institut. Aquell dia també ens vam acomiadar de dues grans mestres, la Gemma Muntané i la Marta Delgado. Molts petons i que gaudiu molt… Llegeix més»

FESTA CLOENDA DEL CURS

Aquesta tarda us esperem a tots i totes a les 4h de la tarda.

Celebrarem la cloenda dels 30 anys menjant coca de S. Joan i acabant amb un gran ball.

JOCS AL PARVULARI

HEM PASSAT UN MATÍ MOLT DIVERTIT, HEM JUGAT TOTS JUNTS !!!
BON ESTIU A TOTHOM !!!

IOGA A L’ESPAI DE MIGDIA

L’alumnat de primer ha fet a l’espai de migdia ioga i english amb la Montse i la Júlia.
L’alumnat de segon ha fet ioga i artístico en castellà

Esmorzar de retrobada P5 i 1r

Els nens i nenes de P5 i de primer compartíem espais d’aprenentatge el curs passat però aquest curs ens hem vist molt poc. Tenint en compte que el curs vinent tornarem a compartir vam fer un esmorzar per retrobar-nos. Va ser molt bonic, els nens… Llegeix més»

Taller de Robòtica Experimental

Aquesta setmana els nens i nenes de 6è fem  uns tallers de robòtica gràcies a la col·laboració d’Albert Canals, pare de la Lola.
LEGO WeDO
LITTLEBITS STUDENT STEAM
LEGO MINDSTORM EV3
ROBOT EDISON

COLÒNIES DE 4t A LA GARROTXA

Aquí teniu els reportatges que vam fer els nens i nenes de 4t quan vam estar de colònies a la Garrotxa! Esperem que us agradi!