FESTA DEL BOSC 2024

El divendres 22 de març, tota la comunitat educativa va celebrar la FESTA DEL BOSC 🌱🌳. Tots els infants van poder compartir amb les famílies algunes de les activitats i projectes que fan al llarg del curs, també van col·laborar les famílies d’I5 preparant tallers i… Llegeix més»

BONES VACANCES DE PRIMAVERA

Tot l’equip educatiu del DMS us volem desitjar molt bones vacances de primavera.

🌼🌻🌺🌹ENS VEIEM D’AQUÍ UNS DIES PER COMENÇAR EL TERCER TRIMESTRE! 🌹🌺🌻🌼

ESPAI C al DMS

Aquest curs l’escola ha estat escollida per participar al programa Espais C.
Què és Espais C? El programa Espais C (“Espais de creació artística a les escoles de primària de Barcelona”) introdueix l’art de manera contínua dins l’escola mitjançant la… Llegeix més»

8M – Dia Internacional de les Dones

Al llarg de tot el dia els infants de l’escola han passejat per l’exposició dedicada al 8M! Entre totes i tots hem pogut reflexionar, llegir contes, descobrir més característiques de la vida de la Dolors Monserdà, escriure un conte col·lectiu i gaudir dels personatges creats… Llegeix més»

SETMANA DE CARNAVAL

Dilluns passat, l’alumnat de l’escola es va reunir al pati de l’escola fent soroll per rebre el rei més gran dels poca-soltes, el rei Carnestoltes! Assegut al seu tron, va donar el tret de sortida a la setmana més esbojarrada de l’any escoltant les nenes… Llegeix més»

DENIP 2024

Benvolgudes famílies,
Dimarts 30 de gener, com cada any, vam commemorar el DENIP: Dia Escolar de la No violència I la Pau. Enguany hem participat en el programa de treball: Tu també pots!, el qual acompanya als infants a observar el món on viuen, identificar els petits i grans… Llegeix més»

1r / 4t – TORNEN ELS PADRINS DE LECTURA!

El curs d’enguany han tornat les padrines i padrins de lectura!!!
Una activitat que ens agrada molt a l’escola, on l’alumnat de 1r i de 4t durant el segon trimestre intercanvia un moment de plaer per la lectura un dia a la setmana. Alhora, també afavoreix… Llegeix més»

ACOMIADEM EL PRIMER TRIMESTRE!

Estimades famílies,
L’escola us vol desitjar molt bones festes i que tingueu una molt bona entrada d’any! I quina millor manera d’acomiadar el trimestre oferint-vos el vídeo del concert d’hivern de divendres passat.
“Vinga! Que el millor encara ha d’arribar, que si ho fem junts serà més… Llegeix més»

EL CABÀS desembre 2023

Ja ha arribat la segona edició del Cabàs. Esperem que us agradi molt!
Alumnat de cicle superior

4t – RESULTAT RECOLLIDA D’ALIMENTS

Amb el pla de treball de l’alimentació, els nens i nenes de 4t vam estar recollint aliments pel centre d’acollida Assís.
Us volíem comunicar tot el que entre tots i totes vau portar i la quantitat del que hem recollit:

Oli
22 litres

Mel
18 quilograms

Cafè
19 quilograms

Llet vegetal
35 litres

Llet animal
150… Llegeix més»

PREMIS AGENDA 2030

Volem anunciar que l’escola ha estat guanyadora del premi Agenda2030 a la millor iniciativa d’un centre educatiu de primària! Amb aquest guardó, l’Ajuntament de Barcelona reconeix la tasca de l’escola a l’hora de difondre els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) a Barcelona.… Llegeix més»

TALLERS D’HIVERN 23-24

Dimarts dia 5 de desembre ens vam reunir totes i tots per realitzar uns tallers d’hivern! Ens vam barrejar amb diferents nivells i entre tots els grups vam crear una decoració d’estrelles xulíssima! Quan fem els tallers junts grans ajuden a petits i petites i això… Llegeix més»

EL CABÀS octubre-novembre 2023-2024

Ha tornat el Cabàs! Aquí teniu l’edició d’octubre i novembre.
L’alumnat de cicle superior us informa de tot allò que passa a l’escola:

PREMI A L’ESCOLA PER LA DEDICACIÓ

El curs passat l’alumnat de 5è va col·laborar en un projecte de plantació d’arbres i reforestació amb la fundació Life Terra. Gràcies a la implicació de l’escola en aquest projecte ens van donar un guardó per la feina ben feta.
Aquí teniu un petit vídeo sobre… Llegeix més»

CASTANYADA 2023

Dimarts vam celebrar la castanyada a l’escola!
Tots els nens i nenes van preparar i decorar el porxo amb garlandes i banderoles de tardor.
Al llarg del matí van gaudir de l’explicació de contes a l’espai exterior.
A la tarda, es va representar un petit espectacle per part… Llegeix més»

Festa Major 2023

Divendres dia 6 d’Octubre, el DMS va celebrar una festa molt important, la Festa Major!
Tota l’escola va gaudir dels falcons, danses populars, ball de bastons, capgrossos i gegants.
Va ser un dia genial!!!

SETMANA EUROPEA DE LA MOBILITAT

Aquest divendres 22 de setembre hem commemorat la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible i avui ho hem celebrat amb el carrer ple d’activitats i jocs! Alhora ho hem aprofitat per reivindicar la pacificació del nostre estimat desert de Sarrià.
Ha estat un matí molt divertit! Tot… Llegeix més»

CONVIVÈNCIA A L’ESCOLA

Aquests primers dies d’escola, hem aprofitat per fer diferents activitats i propostes per a fomentar la bona convivència i harmonia amb tota la comunitat educativa.
Tots els cicles han realitzat des de jocs i sortides on han pogut compartir diferents espais i moments de jocs, com… Llegeix més»

BENVINGUDA CURS 23 – 24

Avui donem per iniciat el Curs 2023 – 2024!
Tenim les piles ben carregades per començar amb molta il·lusió de viure i compartir noves experiències i aprenentatges.
BON INICI DE CURS!