COMEMCEM UN NOU CURS!

Comencem aquest nou curs amb més ganes que mai i amb les piles ben carregades d’il·lusió, entusiasme i aprenentatges.

Ens retrobem al 13 de setembre! Us hi esperem a totes i tots!

US DESITGEM MOLT BON ESTIU

Tot l’Equip Educatiu de l’Escola Dolors Monserdà – Santapau us volem desitjar molt bon estiu.

Ens retrobem al setembre amb moltes ganes!

Canvi de cartells; canvi de mirada

Aquest últim trimestre l’alumnat de sisè treballant Les dones i el llenguatge va detectar que els rètols dels lavabos de l’escola fomentaven l’estereotip de gènere (homes pantalons i dones faldilla) i van decidir que calia canviar-ho!
Per això, van crear un concurs on proposaven 9 rètols… Llegeix més»

PREGUNTES I RESPOSTES P5-1r

ELS NENS I NENES DE P5 EL CURS QUE VE JA FAREM EL SALT A 1R, I TENÍEM MOLTES GANES DE SABER COSES QUE FAN!
COM QUE NO ENS HEM POGUT TROBAR A LES CLASSES, VAM ENVIAR UNES PREGUNTES AMB DUBTES I CURIOSITATS I ELS NENS… Llegeix més»

FI DE CURS 2021!

Acomiadem un curs “diferent” després de tant d’esforç i tanta feina ben feta!
De part de l’escola volem felicitar-nos a tota la comunitat educativa per tot el suport i la confiança que heu mostrat al llarg d’aquest curs! Moltes gràcies!!!
I un agraïment molt especial a dues… Llegeix més»

SANT JORDI 2021

El passat divendres 23 d’abril vam celebrar el Sant Jordi a l’escola d’una manera diferent! Lamentem molt l’absència de les famílies, però aquí teniu una petita mostra de tot el que vam fer durant aquell dia.

Us ha agradat? Doncs us animem a veure què va… Llegeix més»

SETMANA DEL BOSC

Aquest any no hem pogut celebrar el Dissabte Ecològic, però ho hem fet d’una altra manera amb la Setmana del Bosc! Tothom ha col·laborat molt netejant i replantant a diferents zones de l’escola. Curiosament, durant aquesta setmana han vingut a viure al bosc un petit… Llegeix més»

AMB VEU DE DONA

Famílies,
És un plaer poder compartir amb totes vosaltres aquest vídeo que hem preparat totes les persones de la comunitat educativa DMS, amb tanta dedicació i il·lusió per donar a conèixer els motius pels quals ens reivindiquem en aquest dia tan important com és el 8… Llegeix més»

Sortides al Parc de Can Sentmenat

Aquest segon trimestre, per tal d’estar el màxim de temps possible a l’aire lliure, hem aconseguit que el Districte ens cedeixi l’espai del Parc de can Sentmenat els dimarts i dijous per a ús exclusiu  de la nostra escola.… Llegeix més»

DIVENDRES DE CARNAVAL!!!

El divendres 12 de febrer vam celebrar la festa del Carnaval!!!
Vam escoltar i gaudir de les corrandes dels nens i nenes de 4t/5è, vam desfilar, ballar i lluir les disfresses, i a la tarda ens ho vam passar d’allò més bé amb una bona xocolatada!!!

ACOMIADEM EL CARNAVAL!

Després d’aquesta setmana tan esbojarrada del Carnaval, els nens i nenes de Hogwarts de 4t/5è han preparat un comiat molt divertit pel rei Carnestoltes! Esperem que us agradi!!!
Fins l’any que ve rei Carnestoltes! Ens ho hem passat molt bé!

COMENÇA EL CARNAVAL!

Al Rei Carnestoltes sembla que li ha passat alguna cosa… però per fi ha arribat!!!
Ens ho expliquen els nens i nenes dels School Troopers i els Yin Yang de 4t/5è! Han preparat un pregó i unes consignes de Carnaval molt especials, que hem de veure… Llegeix més»

ACOMIADEM UN TRIMESTRE DIFERENT!

Estimades famílies! Vam començar un curs amb molta il·lusió i algunes incerteses i volíem compartir amb tots vosaltres la cloenda d’un trimestre diferent, però fantàstic!
Us desitgem que passeu molt bones festes i ens veiem al gener carregats d’energia i amb la mateixa alegria!
L’equip de mestres… Llegeix més»

BONES FESTES FAMÍLIES!

Aquest final de trimestre, en el que no ha estat possible organitzar un concert de Nadal, hem preparat per les famílies una cançó molt especial. Tots els nens i nenes i mestres ens hem reunit per grups desitjant-nos que s’enlairin els nostres somnis  cantant nadales… Llegeix més»

Buidem el bagul de roba perduda!

Després de la campanya de sensibilització sobre la roba perduda a l’escola, l’alumnat de 4t/5è va seguir amb aquesta iniciativa i divendres passat 27 de novembre, van exposar al porxo de l’edifici de Primària tota la roba que hi havia al bagul i en va… Llegeix més»

Buidem el bagul de roba perduda!

Els nens i nenes de 4t/5è han buidat el bagul de la roba perduda i s’han adonat que cada vegada n’hi ha més!
Per evitar que això segueixi passant, han preparat aquest vídeo on ens expliquen aquesta situació tan complicada de resoldre i ens donen uns… Llegeix més»