CELEBRACIÓ DEL DENIP

Avui tota l’escola, des de petits fins a grans, hem commemorat el DENIP, Dia Escolar de la No-violència I la Pau, el qual coincideix amb l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi. Aquests curs hem volgut reflexionar i conèixer els ODS.

PERÒ… QUÈ ÉS AIXÒ DELS ODS? 🤔

L’any 2015, les Nacions Unides elabora l’Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible, la primera agenda global compartida per tot el món que estableix consensos de mínims per a ser assolits el 2030. L’agenda presenta una sèrie d’objectius interconnectats, anomenats els Objectius per al Desenvolupament Sostenibles que esdevenen fites de caràcter ambiental, social i econòmic que guien la implementació d’aquesta agenda.

Mitjançant una gimcana, on ens hem barrejat tota l’escola, l’alumnat ha pogut conèixer aquestes fites i s’han plantejat com i quines accions transformadores podem fer per a construir un món millor, més sostenible, més just i amb pau arreu.

“El futur de l’escola i de la societat és la capacitat de viure en pau els uns amb els altres i en pau amb la Terra” .

1. Roser

Emocionant 🥲❣️❣️❣️❣️
    Gràcies mestres per contribuir a formar persones lliures, crítiques i compromeses amb el present i el futur 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
    Endavant amb la gran tasca que feu 💪🏻🥰