RÀDIO DMS 5è! Episodi 1: Dret a l’amor

L’alumnat de 5è ha estat realitzant un pla de treball i un projecte relacionat amb la ràdio! Durant les últimes setmanes han investigat i enregistat diferents podcasts relacionats amb els drets dels infants i els ODS (Objectius del Desenvolupament Sostenible).

En motiu de la celebració del DENIP, Ràdio DMS estrena temporada amb una sèrie de petites càpsules radiofòniques on anirem explicant els ODS i els drets dels infants!

Regularment, anirem publicant els diferents podcasts que hem anat creant, enregistrant i editant amb l’alumnat de 5è a Ràdio DMS!

Aquí teniu la primera entrega! Esperem que la gaudiu!

1. Mariona

HOLA, SOM LA CLASSE DELS MANTIMENTOS ( 3R B ).
    US VOLÍEM DIR QUE ENS HA AGRADAT MOLT EL VOSTRE PROGRAMA I ENS AGRADARIA ESCOLTAR-NE MÉS.
    MOLTS PETONS AMB AMOR
    ELS MANTIMENTOS