PROJECTE PATI

L’assemblea de delegats i delegades de l’escola han dut a terme, al llarg de dos cursos, l’elaboració d’un projecte de pati, que finalment s’ha presentat a la Junta de l’ AFA i famílies.

IMG_1196

Tot va començar els primers dies de novembre, amb la presentació a les classes de la diagnosi de pati duta a terme el curs passat. Calia proposar la modificació d’ alguns espais del pati. Els delegats i delegades  van recollir  les propostes de millora dels seus companys i companyes.

L’assemblea s’ha encarregat de buscar el material que l’alumnat demanava, tenint en compte, el pressupost concedit per l’AFA. També  ha participat activament en l’elaboració i presentació del  Projecte de Pati .

La resposta que ens ha fet arribar l’AFA ens anima a continuar!

PENSEM ELS PATIS. Retorn a l’alumnat.