COMENCEM EL PATINATGE!
Els nois i noies de cinquè hem començat a fer patinatge a les activitats de tarda amb el Pol i la Nora. Mireu què bé ens ho passem clicant la imatge.
COMENCEM EL PATINATGE! Llegeix més »
Els nois i noies de cinquè hem començat a fer patinatge a les activitats de tarda amb el Pol i la Nora. Mireu què bé ens ho passem clicant la imatge.
COMENCEM EL PATINATGE! Llegeix més »
Els nens i nenes de P4 i P5 cantem aquesta cançó per preparar-nos per començar l’activitat d’iniciació esportiva.
E.I. INICIACIÓ ESPORTIVA Llegeix més »
Els dilluns a la tarda estem treballant amb un programa per aprendre a fer videojocs. Ja us anirem informant.
TECNOLOGIA CREATIVA Llegeix més »
L’equip de les activitats de tarda han preparat aquest vídeo de comiat amb l’alumnat de l’escola. Ens tornem a veure el curs vinent!
COMIAT ACTIVITATS DE TARDA Llegeix més »
El dimarts la María, una de les nostres monitores de les activitats de tarda, va venir a classe a fer un taller sobre alimentació i reciclatge. Vam aprendre molt i va estar molt divertit. Clica la imatge per veure l’activitat
TALLER D’ALIMENTACIÓ I RECICLATGE Llegeix més »
El 19 d’abril vam anar a la Central de Circ per conèixer l’espai de creació i fer activitats. Vam anar amb la Paz i amb la Mireia. De camí, vam esmorzar i jugar en un parc. Ja a la Central, ens van ensenyar les instal·lacions i vam veure persones entrenant. Després vam anar a una
La classe dels Daliamón aquest tercer trimestre farem Circ amb l’Albert a les activitats de tarda. Hem començat i ens ho hem passat molt bé: hem après què és un circ, hem fet jocs, i hem començat a fer malabars amb els mocadors i a utilitzar els plats xinesos.
CML COMENCEM EL CIRC! Llegeix més »
Aquest trimestre, gràcies a l’aportació econòmica del PMOE (Pla per a la millora d’oportunitats educatives) hem pogut gaudir d’una tarda de tecnologia creativa a la setmana. En aquestes sessions aprenem a programar, a fer videojocs amb l’Scratch, coneixem diverses apps per millorar la nostra competència digital.
Aquest dilluns, 22 de febrer, l’alumnat de CSN hem gaudit d’una llarga sessió de circ. Ens han acompanyat dues professionals, la Maria i el Xavi. Tots els dilluns a la tarda d’aquest trimestre ens han ensenyat malabars amb diferents instruments, equilibris, com conèixer millor el nostre cos…. però, aquest dilluns ha estat especial! Hem anat
SORTIDA A LA CENTRAL DEL CIRC Llegeix més »
Els nois i noies de CSE realitzem patinatge a les activitats de tarda. Mireu que bé que ho fem!