DIA MUNDIAL SOBRE L’AUTISME

El dimarts 2 d’abril és el dia en què els protagonistes són tots aquells infants, joves i adults amb TEA. Conèixer i entendre els nens i les nenes amb una mirada diferent de la realitat és una tasca que hem compartit tot l’alumnat de l’escola. La jornada ha començat amb una xerrada per sensibilitzar i visibilitzar a aquests infants, posant en comú les petites coses que podem fer per millorar el seu dia a dia. El matí ha finalitzat amb la foto aèria al pati, on tots els nens, les nenes i l’equip educatiu de l’escola Concepción Arenal ha format l’infinit: el símbol que representa l’espectre autista.

Podeu veure més fotos clicant la imatge.