Primària

Anem a fer Handbol

El passat 10 de març els nens i nenes de 3r vam anar a la Mar Bella a fer una trobada d’ Handbol organitzada a través del PAE i la Federació de Handbol, juntament amb altres escoles. Ens ho vam passar molt bé! Cliqueu la imatge per veure totes les fotos

Anem a fer Handbol Llegeix més »

ARRIBEM A L’ILLA ON

El Bongoh és un projecte d’escriptura creativa en el qual participem a 5è. Aquesta setmana hem estat treballant en la nostra darrera presentació: la descripció d’una illa imaginària on hi viuen personatges fantàstics de dibuixos animats. Hem hagut d’escriure, dibuixar i aprendre l’ús del Genially, eina que permet crear continguts digitals interactius. Us deixem l’enllaç

ARRIBEM A L’ILLA ON Llegeix més »

TALLER DE LECTURA A 3r

Aquesta setmana preparem la sortida d’educació física a partir de la lectura d’un text, que ens explica  les regles del  handbol, on fem  connexions  i posem en pràctica les estratègies que aprenem quan fem tallers de lectura. Només ens falta practicar l’esport i passar-ho bé.

TALLER DE LECTURA A 3r Llegeix més »

COM ÉS EL NOSTRE COS?

A Medi Natural estem treballant els aparells del cos humà. Hem anat al laboratori i hem observat  el cor i els pulmons d’un xai per tal de conèixer i entendre millor el funcionament de l’aparell respiratori i circulatori. Ha estat molt interessant. Mireu com s’inflaven els pulmons quan els hi introduíem aire! Clica a la

COM ÉS EL NOSTRE COS? Llegeix més »

LA GUÀRDIA URBANA ENS VISITA

Aquest dimecres ens han visitat dos agents de la guàrdia urbana. Amb uns jocs al pati i a la classe ens han explicat la importància de la seguretat vial, tant quan anem pel carrer com a vianants, com si anem de passatgers en un transport, sigui en cotxe, bicicleta o patinet. Podeu veure totes les

LA GUÀRDIA URBANA ENS VISITA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut