Per què m’ha agradat tornar a l’escola?
A la classe de 2n hem parlat sobre com ens hem sentit tants dies tancats a casa per la covid i ens hem adonat que teníem moltíssimes ganes de tornar a l’escola per retrobar-nos i jugar tots junts. Mireu que és el que més ha trobat a faltar cadascun de nosaltres!
Per què m’ha agradat tornar a l’escola? Llegeix més »



