CS N: Plantem a l’hort
El divendres 6 de Novembre la nostra classe (cicle superior N) vam anar a l’hort per plantar plantes però abans d’anar vam organitzar-nos per parelles i grups. També vam decidir que cada parella o grup havia de triar una planta per plantar . Quan vam arribar vam netejar el lloc per poder plantar correctament. Vam dividir […]
CS N: Plantem a l’hort Llegeix més »




