Primària

CSE: LA MÀGIA DE LA CIUTAT

Els nois i noies de CSE vam sortir a celebrar el dia de la Pau. Seguint l’itinerari “Barcelona màgica” que ens van donar a l’escola, vam visitar uns quants llocs emblemàtics de la ciutat de Barcelona: la platja, el museu Blau, la Torre Telefònica, el Parc Diagonal Mar, l’hotel SB… A partir de l’observació i

CSE: LA MÀGIA DE LA CIUTAT Llegeix més »

LA MAGIA DE LA CIUDAD

Hace una semana, el 27 de enero, fuimos de excursión todo el colegio en grupos burbuja. Queríamos ver edificios creativos ya que en el cole estamos estudiando a Gianni Rodari, un escritor que también era muy creativo.  Después de observar unos edificios, contestar unas preguntas sobre ellos y dibujarlos, fuimos a la playa a comer

LA MAGIA DE LA CIUDAD Llegeix més »

PARTITS DE LA PAU

La setmana del 25 al 29 de gener vam celebrar la Setmana de la Pau a l’escola. Com aquest any no hem pogut celebrar els Partits de la Pau tota l’escola junts, cada classe hem fet un triangular de futbol i bàsquet a la classe d’Educació Física. Ens ho hem passat molt bé i per

PARTITS DE LA PAU Llegeix més »

FEM FRACCIONS

Els nois i noies de CSE estem treballant les fraccions a matemàtiques. Per fer-ho, estem fent servir pomes i cercles de cartolina. Mireu com juguem a fer unitats!!!! (Cliqueu la imatge per veure les fotos)

FEM FRACCIONS Llegeix més »

DIA DE LA PAU

Per celebrar el dia de la Pau, els nois i noies de CSE hem treballat un conte de Gianni Rodari que es titula “Seré pintora”. Aquest conte ens parla de la importància de l’ESFORÇ. I és que si ens esforcem podem aconseguir moltes coses!!! 

DIA DE LA PAU Llegeix més »

TALLER DE RÀDIO

Durant el primer trimestre a l’espai de tarda vam fer un taller de ràdio, amb un senyor que es diu Dani. Venia cada dues setmanes. Ell portava tot el material: 4 micros i una taula de control.Un dimecres preparàvem el programa i l’altre el gravàvem. Una tarda ens va proposar fer un exercici: pensar un

TALLER DE RÀDIO Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut