ACTUACIÓ DE CIRC
Per concloure de manera festiva el trimestre, els alumnes de 4t i 5è vam anar a veure un espectacle de circ a l’escola Eduard Marquina. Els artistes sabien d’equilibris, de fer rodar baldufes gegants… i sempre tenien algun problema amb el seu petit vehicle. L’actuació va estar ben divertida. Mireu les fotos per a comprovar-ho.
ACTUACIÓ DE CIRC Llegeix més »




