Portada

DE QUÈ FA GUST LA LLUNA?

Els nens i nenes d’educació infantil hem anat a veure l’obra de teatre “De què fa gust la lluna?” on, un grup d’animals, encuriosits per la lluna plena que il·lumina el cel, imaginen el gust que potser té aquesta i col·laboren amb l’objectiu d’arribar a tastar-la. Podeu veure més fotos clicant la imatge.

DE QUÈ FA GUST LA LLUNA? Llegeix més »

EL MEU PRIMER FESTIVAL

Els nens i nenes de la classe de Les cabretes hem anat a l’auditori on ens han explicat què són els curtmetratges i n’hem vist alguns sobre valors tan importants com és compartir. Després, alguns voluntaris han explicat el que més els ha agradat.

EL MEU PRIMER FESTIVAL Llegeix més »

CONSTRUIM UN NINOT DE NEU

Aprofitant l’hivern, els infants d’I3 han fet una proposta manipulativa per construir el seu propi ninot de neu. L’activitat consistia a escollir els cercles segons la mida per formar el cos i, després, afegir-hi les diferents parts: els ulls, el nas o altres elements que completaven la figura. A mesura que anaven construint el ninot,

CONSTRUIM UN NINOT DE NEU Llegeix més »

ESCAPE BOOK DE LA PAU

Avui a la biblioteca ens hem trobat amb una activitat molt especial: Escape book de la Pau. L’objectiu era trobar un conte que algú havia segrestat. A partir d’una sèrie de proves que havíem de fer i pistes que havíem de trobar, hem anat descobrint diversos contes que parlen sobre la Pau i la no-violència.

ESCAPE BOOK DE LA PAU Llegeix més »

EL DOL MIGRATORI

La Laura, experta en Educació Emocional, ha preparat una sessió molt especial sobre el dol per a l’alumnat de l’Aula d’Acollida. Tothom ha compartit els seus sentiments i neguits, ha explicat com és la seva nova realitat a Catalunya i com va ser el moment en el qual van deixar la seva terra d’origen. La

EL DOL MIGRATORI Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut