Els alumnes de 4t vam visitar l’Hort d’en Dídac, un hort ecològic, per conèixer de prop com es cultiven les fruites i les verdures de manera respectuosa amb el medi ambient. Durant la visita vam descobrir les diferents tasques que es duen a terme a l’hort, com preparar la terra, sembrar, regar i cuidar els cultius. També hem après la importància dels aliments de proximitat, de temporada i d’una alimentació saludable i vam fer un tastet d’alguns aliments com pastanaga, taronja, llet, poma i carabassó. Tots boníssims! A més, vam observar, tocar i fins i tot plantar alguns productes. Vam gaudir molt de la jornada i hem après moltes coses noves sobre la natura i la sostenibilitat.
Cliqueu la imatge per veure les fotos.


