ACTIVITAT CREU ROJA I CASAL DELS INFANTS

El passat dimecres 18 de febrer, l’escola va acollir una activitat conjunta entre el Casal dels Infants (Projecte + infància) i Creu Roja (projecte Promoció de l’Èxit Escolar), en què van participar prop de 50 infants des d’I3 fins a 6è de primària. L’objectiu de la trobada era potenciar la convivència, el joc compartit i la cooperació entre infants de diferents edats i projectes.
L’activitat es va organitzar en format de racons al pati i al porxo, on cada grup podia gaudir de propostes diverses com papiroflèxia, construcció col·laborativa, un circuit motriu, un memory gegant, pintacares i la creació d’un monstre col·lectiu. Els infants més grans van tenir també un paper de suport, ajudant a dinamitzar alguns dels espais i acompanyant els més petits.
Va ser una tarda plena de creativitat, moviment i treball en equip, que va permetre enfortir vincles entre els infants i els equips educatius dels dos projectes. Una experiència molt positiva que esperem repetir ben aviat!

Cliqueu la imatge per veure més fotos.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut