ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,

El proper dimecres 24 de novembre en horari de 8:30h a 9:30h i de 16:15h a 17:30h us convidem a participar en la votació del sector pares i mares al Consell Escolar.
Per exercir el vostre vot és imprescindible portar el DNI o NIE i que el faciliteu a les persones que estan a la taula electoral. El vot és personal i intransferible

És obligatori l’ús de mascareta 😷
Us demanem que mantingueu la distància de seguretat d’un metre i mig.

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2021

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR. ET NECESSITEM! – Salesians Sant Vicenç dels  Horts

Benvolgudes famílies,

Aquesta setmana comença la renovació dels membres del Consell Escolar.
El Consell Escolar de centre és l’òrgan de govern participatiu on hi estan representats tots els sectors de la comunitat escolar i que us detallem a continuació:

– 6 representants del sector pares i mares d’alumnes.
– 6 representants del sector de mestres.
– 1 representant de l’AFA (Associació de famílies d’alumnes).
– 1 representant de l’Ajuntament.
– 1 representant del PAS (Personal d’Administració i Serveis).
– La directora del centre que exerceix com a presidenta del consell.
– La cap d’Estudis del centre.
– El secretari del centre no és membre del consell però hi assisteix amb veu però sense vot i n’exerceix la secretaria del consell.

La participació dels representants és de quatre anys, renovant la meitat dels seus membres cada dos anys.

En el sector de pares i mares d’alumnes hi ha 6 vacants, 4 entraran a formar part del consell i 2 quedaran com a suplents (en cas de que es produeixi alguna baixa pugui ser substituida), tal i com queda reflectit a les NOFC del centre.

Si voleu presentar la vostra candidatura cal que utilitzeu els fulls proporcionats per l’escola que trobareu a consergeria o bé enviar-nos un correu electrònic a a8063874@xtec.cat  i us els facilitarem i, una vegada omplert, caldrà que el feu arribar a la secretaria del centre.

El procés comença avui dia 2 de novembre i finalitza el 12 d’aquest mateix mes.

Si el nombre de candidatures del sector de pares i mares d’alumnes és inferior al nombre de representants a escollir, tots els pares i mares de l’escola passen a ser elegibles.

El vot és secret i cal portar el DNI el dia de les votacions.

Des de l’escola considerem molt valuosa la vostra participació ja que és un gran enriquiment per tota la comunitat escolar.

LOTERIA DE NADAL 2021

Famílies! les i els alumnes de 5è comencen a vendre la loteria de Nadal! la parada a l’entrada de l’escola, la posarem més endavant! de moment són les i els alumnes de 5è les i els encarregats de vendre les participacions.

No deixeu escapar l’oportunitat de comprar-ne!!

Nova App a l’escola

Famílies!!

Aquest any hem iniciat el curs amb una nova APP. Si encara no us l’heu descarregat feu-ho ja! no us espereu a demà!

Si necessiteu venir a la secretaria de l’escola, cal que ho feu demanant cita prèvia:

• Telèfon: 937589060
  • @: secretaria@escolaantoniomachado.cat
  • CITA PREVIA – IES Sierra de Mijas

TENIM GANES D’ESCOLA!

Ja fa dies que el claustre del Machado estem treballant per començar el nou curs 2021-2022, i és que tenim moltes ganes d’escola!! per començar dilluns, per retrobar-nos, per viure noves experiències, noves vivències, … per continuar avançant!
Fins aviat!