CONTINUEM FENT D’ARTISTES

Hem continuat pintant amb pintura lliurement!

HEM COMENÇAT A FER PSICOMOTRICITAT

Avui hem començat a fer la psicomotricitat doncs dilluns passat va ploure i la sessió l’hem dur a terme amb cèrcols.

2a SETMANA SUPERADA!

HOLA FAMÍLIES,
US DEIXEM UNES FOTOGRAFIES PER A QUE COMPROVEU QUE A L’ESCOLA ESTEM MOLT REBÉ I MOLT ENTRETINGUTS I ENTRETINGUDES!!!
ANEM CONEIXENT I DECOBRINT ELS ESPAIS, ELS MATERIALS I ELS COMPANYS/ES, I…SABEU QUÈ?… QUE ENS HI ESTÀ AGRADANT MOLT!!!
GAUDIU TANT COM NOSALTRES, VEIENT-LES!
BON CAP DE SETMANA!

QUÈ FEM A L’ESCOLA?

JA PORTEM DUES SETMANES A L’ESCOLA!

HEM TINGUT TEMPS DE DESCOBRIR MICA EN MICA LES JOGUINES I ELS ESPAIS DE LA CLASSE. MIRANT LES FOTOS ELS NENS I NENES US PODEN EXPLICAR QUÈ ESTAVEN FENT… COM VEIEU HEM FET PROPOSTES BEN VARIADES!

LES PRIMERES SETMANES AL PATI….

Hola famílies.
La nostra primera entrada la volem de fer sobre el pati, us volem explicar una mica com funciona.
Aquest any el pati el tenim dividit per zones, cada classe li toca una zona i anem canviant cada setmana.
La setmana passada ens va tocar a la… Llegeix més»

CONTINUEM FENT EL NOSTRE PENJADOR!