CAGA TIO!!!

Quan hem arribat aquest matí a l’escola hem vist que havia arribat el tió!!

Durant aquests dies li haurem de donar menjar… perquè divendres 22, el darrer dia de trimestre, el farem cagar!!
Caga tió,
 avellanes i torrons,
no caguis arengades
que són massa salades,
caga… Llegeix més»

ESPECTACLES DE NADAL

Els espectacles de Nadal d’aquest any estan organitzats de la següent manera:
Dimarts 19 de desembre – 15:15h – 6èDimecres 20 de desembre – 10h – P5Dimecres 20 de desembre – 15:15h – 3r
Recordeu que es realitzen al gimnàs de l’escola i que per tant l’entrada… Llegeix més»

Compromesos amb la formació

Continuem trobant-nos en Claustre, aquest cop per aprendre encara més d’en Toni Otero, director de l’escola Anglesola de les Corts de Barcelona i amb una llarga trajectòria alhora que experiència en l’avaluació formativa que aborda clarament la regulació dels aprenentatges dels nostres alumnes, és a… Llegeix més»

Constitució del Consell d’Infants

El passat dilluns 20 de novembre es va fer l’acte de constitució del Consell d’Infants a l’Ajuntament de Mataró amb la presència dels consellers dels diferents partits polítics, el regidor d’educació Miquel Àngel Vadell i l’alcalde de Mataró, David Bote.

NOTÍCIA DEL TOT MATARÓ

Avui dijous 16, ja ha sortit en format digital a la revista del Tot Mataró el reportatge que es va iniciar el passat dissabte 11 a les jornades de treball quan en Daniel Ferrer, fotògraf de la revista va venir a l’escola per immortalitzar els… Llegeix més»