L’escola us desitja: BONES FESTES!!

El claustre de l’escola Antonio Machado, us desitja unes bones festes, i per aixó, hem triat aquesta manera diferent i divertida per fer-ho, amb la música del grup “La pegatina” i la seva cançó “Aquí és Nadal i estic content”.

Ens veiem al gener!! Bon Nadal… Llegeix més»

Espectacles final de trimestre

Benvolgudes famílies,

Un any més us oferirem la possibilitat de poder gaudir dels espectacles que han preparat algunes aules per tal de celebrar el final de trimestre i l’arribada de les vacances de Nadal. Aquest any, com ja sabeu, l’escola ha canviat el format de… Llegeix més»