Visites tècniques dels Cicles Formatius de Grau Superior

Els alumnes dels dos cicles de grau superior de l’escola (Paisatgisme i medi rural i Gestió Forestal) han començat a realitzar les visites tècniques que caracteritzen la nostra formació professional.

En aquest cas, els alumnes de segon de Paisatgisme i Medi rural, s’han desplaçat fins a les instal·lacions de l’explotació de cabrum de llet de Rotxés, al municipi de Lladurs.

Allà els alumnes, sempre seguint les mesures que marca la normativa respecte el covid, han tingut l’oportunitat de veure la rutina de munyida, així com alletar els cabrits que havien perdut la mare i conèixer de primera mà quina és la rutina diària de maneig d’una explotació amb aquestes característiques.

Per acabar la visita els alumnes han pogut visitar la formatgeria i se’ls ha obsequiat amb la degustació d’un dels seus formatges.

Visites com aquestes acosten la formació a la vida laboral que tindran els nostres alumnes i això també els ajuda a integrar millor tots els coneixements adquirits a l’aula.

Gràcies a la formatgeria Rotxés, de ben segur que hi tornarem aviat!