Nova edició del Concurs de Fotografia de l’EA Solsonès

Des de la nostra escola, ja fa quatre edicions que es celebra el Concurs de Fotografia de l’Escola Agrària del Solsonès.

Aquest concurs permet a tothom qui ho desitgi (alumnes, exalumnes, professionals del sector, aficionats a la fotografia…) presentar fotografies relacionades amb l’activitat del sector agicola-ramader i forestal. Les fotografies guanyadores formaran part del Calendari de l’escola del següent any, en aquest cas el calendari del 2021.

Enguany han participat al concurs 10 autors, d’entre els quals més d’un ha presentat varies fotografies. El jurat del professorat ha estat l’encarregat de sel·leccionar la millor fotografia de cada autor i posteriorment, a través de les xarxes socials, els seguidors d’instagram de l’EA Solsonès han estat els que amb les seves votacions han triat qui serien els guanyadors del concurs i quines 6 fotografies hi apareixerien.

El Calendari en el qual apareixen les fotografies consta de 6 pàgines on cada pàgina consta d’una fotografia guanyadora i el calendari de 2 mesos de l’any. Per tant, hi ha 3 posicions que obtenen un obsequi com a guanyadors (El primer una dessuadora de l’EA Solsonès, el segon 2 ampolles de vi de les escoles agràries i el tercer 1 ampolla de vi de les escoles agràries) més una còpia en format DIN A3 del calendari i les següents3 posicions (de la 4a a la 6a classificada) obtenen una còpia del calendari en format DIN A3 ja que la seva fotografia també apareixerà al calendari.

Aquest any les fotografies guanyadores son les tres que observeu a continuació per ordre de classificació i les 3 següents (4a, 5a, 6a posició) les que també apareixeran al calendari del 2021:

Enhorabona a tots i totes les participants i a qui hagi col·laborat en les votacions!!

Podeu sol·licitar el calendari en format digital enviant un correu electrònic a alba.reguant@gencat.cat

Fins la propera edició!!