L’Escola Agrària del Solsonès participa de la Marató RE-M de l’Estalvi Energètic

A partir de l’1 de febrer l’Escola Agrària del Solsonès inicia la seva participació a la Marató RE-M de l’Estalvi Energètic, per la lluita contra la pobresa energètica i pel canvi climàtic. Es tracta d’una campanya de sensibilització i bones pràctiques en l’ús i el consum de l’energia als edificis i equipaments públics, que té com objectiu aconseguir estalvi d’energia, i destinar l’estalvi econòmic derivat a accions contra la pobresa energètica.

Durant el mes de febrer, quan té lloc la part més visible de la Marató, des de l’escola portarem a terme accions per reduir la demanda energètica i obtenir el màxim estalvi energètic i econòmic a cada edifici.

Un cop finalitzat el mes de febrer, es calcula l’estalvi aconseguit que es destinarà a la realització de les accions contra la pobresa energètica que es defineixin.

A la web https://maratorem.net/ podeu consultar les accions que es porten a terme arreu de Catalunya, així com les de les passades edicions.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *